10 הסודות שיעזרו לכם לשים כסף על פרסום ולהתלונן אחר כך שזה לא עבד
מנהלים עסק? עצמאי/ת? חייבים לקרוא את זה רגע קודם!
1. לסמוך בעיניים עצומות על מנהל האתר / המגזין / המקומון שמבטיח לכם שכל העסקים שפרסמו אצלו התעשרו.
(לא אמרתי שהוא לא דובר אמת, חלילה! רק מה? הוא קצת קצת נגוע? הוא רואה את הדברים מזווית אחת ולא ממכלול הכיוונים? הוא מכיר את המקומון/מגזין שלו ולא ממש את השאר? יש מצב?)
2. לשים כסף על פרסום באופן שאין אפשרות למדוד את התוצאות. מה כבר יכול להיות? אם נשים כסף כנראה שיבואו אנשים, לא?
(כנראה שלא. כנראה שבטוח שנשים כסף בפח. אסור לשים כסף בפרסום באופן שאין אפשרות למדוד את התוצאות)
3. להתחפר עמוק בנעליים שלי ולפרסם לקהל שלי משם. אני שונא מיילים? אין מצב שאני שולח מיילים. אני לא קורא תוכן שיווקי? אין מצב שאני פונה לאנשי פרסום (מסכימים להרחיב את המבט ולראות את הלקוחות שלכם מתוך הצרכים וההרגלים שלהם? מסכימים להאמין שיש אנשים שגם היום בעידן הדיגיטל המתקדם צורכים בעיקר פרינט מיילים ואתרים מסוננים? יש מצב שהם יכולים לשלם לכם כסף?).
4. להאמין שבמקום נסתר כלשהוא מסתתרים הלקוחות המשלמים. אלו שיש להם מלא כסף והם מוכנים להשקיע על כל מה שזז וגם על מה שלא.
(מאמינים שלקוח משלם הוא תוצאה של מהלך שיווקי-פרסומי-אסטרטגי-מכירתי מדויק? מפסיקים להפסיק להאמין שיש משלמים ויש שלא?)
5. להתייעץ עם חברים/מכרים על הקבוצה הכי חמה לפרסום (מוכנים להבין שיש מאות קבוצות בכל פלטפורמה ומה שעבד או לא עבד לחבר לא אומר שבהכרח יעבוד לך או להיפך? מוכנים להבין שיש כאן מכלול שחייבים לקחת אותו בחשבון?)
6. להתעקש להיות איש השיווק של העסק שלכם. (כשצריך פאה אמורים ללמוד ליצור אותה או לרכוש אותה? יש דברים שצריך בשבילם מומחים ויש דברים שאפשר לתחזק בעצמכם. נשמע לכם הגיוני לבנות תשתיות שיווק לעסק שלכם אם זה לא המקצוע שלכם?)
7. להמשיך להאמין שמפה לאוזן יעשה את העבודה. (מפה לאוזן הוא תנאי קריטי להצלחה שלכם! כשאתם מפרסמים ואנשים רואים תגובות של לקוחות הם שואלים אותם או נזכרים שהם קיבלו מכם שירות אז הפרסום הוא הזדמנות מעולה לחזק את המפה לאוזן. אבל רק מפה לאוזן? לא לעסקים מתקדמים!)
8. לשווק בצורה אגרסיבית ולכתוב המון בלה בלה. (מאמינים שהיום בעידן 2025 אנשים מאסו בבלה בלה? מאמינים שאנשים רוצים תוכן טוב איכותי ברמה, מחבר, כזה שיחמיא לאינטליגנציה שלהם ולא להיפך? מאמינים שיש תוכן שמוביל למכירה ויש למכירת חיסול הקשר עם הלקוחות?)
9. לשלם המון כסף לפרסום חיצוני בלי להעביר אנשים לרשימה שלכם. (לשלם כסף לפרסום ברור! חובה! אבל יש מצב שהוא יהיה שיווק? מוכנים לבנות מהלך מדויק כזה שיגרום לאנשים לרצות לעקוב אחריכם למשל דרך רשימת הדיוור שלכם?)
10. לשים כסף על מי שאומר לכם שזה עבד בטח שזה עבד. לכל הלקוחות שלו זה עבד. (להגיד לא מספיק! מוכנים להשקיע במי שמוכן להתחייב להמשיך לשווק ולפרסם אתכם עד להחזר הכספי ולהכנסות בבנק? מוכנים לשים את הכסף שלכם במקום שהוא בלי סיכונים?)
רוצים לשמוע איך אנחנו יכולים לעזור לכם? פנו אלינו עוד היום לבדיקת התאמה>>>
ביום ראשון , כ"ג באדר 23/03/2025 בשעה: 11:30 בבוקר:
וובינר מיוחד עם חני שרלין, על איך הבשורה שלכם תגיע בדיוק ללקוחות שאתם רוצים –
בצורה המדויקת ביותר והמהירה ביותר—-
משרד הפרסום שרלין – היחיד שממשיך לפרסם אותך עד לכיסוי ההשקעה ולרווחים בבנק!
בלחיצה פה את נרשמת ושומעת את הסוד מאלו שעושים את זה שוב ושוב ושוב >>>
חוסמת? תלחצי פה
רוצה גם פרסום מדויק שמחזיר את כל ההשקעה שלו בהבטחה?! תלחצי פה