חשבתם שחלום ומציאות הם שני דברים נפרדים? שפרקטיקה ועיצוב לעולם לא נפגשים? שתקציב מוגבל לא מביא לתוצאות כמו הציפיות?
תתחילו להסתכל על הדברים בזווית אחרת…
נעים מאד : )
תמר ויעל בעלות המותג ty.design לאדריכלות, עיצוב פנים וסטיילינג
במשרדנו אנו מתמקצעות בתכנון ועיצוב דירות, בתי מגורים וכמובן אזורים ציבוריים ומסחריים.
אנו ניגשות לאדריכלות ולעיצוב מזווית ייחודית המתחשבת בצרכיו ובחלומותיו האישיים של כל לקוח.
אנחנו מתמחות בתכנון חכם, מדויק ופרקטי, יחד עם עיצוב ייחודי המותאם לכל לקוח. אנחנו מאמינות בהצעת נקודת מבט רעננה מכיוון שלכל פרויקט מגיע זווית אחרת.
אנחנו שמחות לשתף בפרויקט ייחודי שזכינו לעצב – חנות בוטיק לממכר עגלות יוקרה של המותג האירופאי JUNAMA.
החנות ממוקמת בשדרת הקארדו היוקרתית במתחם שנלר ירושלים.
התחלה: הכרת העסק –
כשניגשנו לפרויקט עיצוב החנות, התחלנו ללמוד את ערך העסק, התכלית והסגנון של כל מותג, וכן מה הרצון של בעל העסק לשדר ללקוחות – המטרה לאסוף כמה שיותר מידע, ממש מחקר לקוח על מנת לתת מענה לכל אחד מהצרכים שעולים.
המטרה –
לאחר הפגישה הראשונה עם הלקוח החלטנו לתת עיצוב פונקציונלי, אסתטי ויוקרתי שימשוך את עין הלקוח וישאיר רושם.
עיצוב הפנים של חנות הוא דבר המשפיע לא רק על האווירה והחוויה של הקונים, אלא גם על המיתוג וההצלחה של המותג עצמו.
הקונספט –
למדנו להכיר את המותג, הייחודיות של המוצרים שלו, והיתרונות שלהם על פני האחרים. בנינו את הקונספט העיצובי (השראה) של החנות, מתוך רצון לייצר חוויה מושלמת לקונים באמצעות שילוב פריטים מעוצבים, תאורה מושלמת ועיצוב פנים ייחודי, עיצוב שישאיר רושם בלתי נשכח וישפיע על ההצלחה של החנות תוך שמירה על תקציב שניתן מראש.
ההשראה שבחרנו כבסיס לכל העיצוב היתה צורניות לוגו המותג בשילוב עיצוב העגלות, יצרנו דף השראה המכיל את תמונות ההשראה שלנו והצבעים הנבחרים.
תכנית העמדה –
המחקר משמש אותנו גם לגיבוש הסקיצות התכנוניות. חלוקת השטח לאזור תצוגה, אזור מכירה המכיל אזור ישיבה עם הלקוחות לבחירת דגמים נוספים מתוך קטלוג בצורה שתיתן פרטיות ללקוח. 'מסלול הלקוח' צריך להיות ברור כך שכל מוצר יהיה נגיש לו וימשוך את העין. תכננו את החלל כך שהלקוחות יוכלו לנוע בחופשיות, ולהתנסות על העגלות מבלי שתיווצר תחושת מחנק וצפיפות.
חשוב היה לנו ליצור תחושה של מרחב מאחר והחנות אינה גדולה אלא מונה כ-40 מ"ר בלבד, וכן, לתת תצוגה מספקת של מגוון עגלות מבלי לתת תחושה של עומס בחלל ומבלי לוותר על חלון הראווה הגדול, נתינת פלזמה לתצוגת דגמים נוספים וכמובן ארון אחסון קטן… נתנו חשיבה רבה על שלל הפרטים עד שב"ה הגענו לתכנית האידיאלית ביותר שהכניסה את שלל הפונקציות הרצונות והחלומות לחלל.
עיצוב, צבעים וחומרים –
כמובן שכחלק מהעיצוב חובה להתייחס לגודל החלל. מאחר שאינו גדול בחרנו להשתמש בגוון לבן כבסיס לעיצוב, לתת תחושת גודל ומרחב, מה גם שהוא השתלב לנו מצוין עם צבעי הלוגו וגיליון ההשראה שיצרנו כבר בהתחלה.
בחרנו לתת עיצוב מינימלי בקירות ובריהוט כדי שהעגלות תדברנה בעד עצמן. גם בריצוף הקלקטה שנבחר בקפידה להשלמת המראה הכללי.
את הקיר שמאחורי הדלפק בחרנו להציג בצורה ייחודית ומעניינת המתאימה לקיר שאינו מכיל תצוגת עגלות, לכן נתנו משחק בעיבוי מרכז הקיר עם שם המותג, ומהצדדים ניתן על הקירות טפט שנעשה בעיצוב אישי לפי בקשתנו, עם מוטיב עיצוב החנות – בגוון כהה שנותן קונטרה וייחודיות, ומכניס את הגוון השחור שנבחר בפלטת צבעי החנות, עם נגיעות זהב בטפט ובריהוט ובתאורה למראה יוקרתי ואלגנטי.
חלון הראווה אינו מכיל דבר מלבד הלוגו והעגלות שהיופי שלהן אומר הכל, הוא רק נתחם עם קיר משופע ליצירת עניין ויופי, ומשמש גם כפתרון לנתינת פרטיות ללקוחות שיושבים עם המוכרת, ומצד שני אינו מסתיר את כל החנות וכמובן משתלב עם צורניות לוגו המותג.
החומרים שבחרנו משדרים יוקרה, אלגנטיות וחוזק אשר יחד יוצרים הרמוניה עיצובית בדיוק כמו העגלות.
המקום היחיד בו בחרנו להתפרע עיצובית היה בתקרה שעוצבה על ידי משחקי גבס בצורות משולשים, כהמשך למוטיב העיצובי עם תאורת לד נסתר, אשר במרכזה ניצב לו גוף תאורה ייחודי שנעשה בעיצוב אישי לפי בקשתנו, הן מבחינת גודל הנברשת כמות המשולשים שבה, והבסיס שלה שנעשה בצורה שנראית כאילו המשולשים יוצאים מהתקרה עצמה.
מתכנון לביצוע –
לאחר שהכל היה ברור ומגובש, הפרויקט יצא לדרך…. עם תכניות אדריכליות לביצוע הקבלן, תכניות בינוי, תקרה, תאורה, ריצוף, חשמל ותקשורת, מיזוג ועוד, בעצם כל מה שנדרש לפרויקט. כל אלו לאחר שבדקנו עם בעלי העסק שכל הצרכים, החלומות הרצונות והשאיפות נענו.
גם תכניות לביצוע הריהוט, מדפים, ארונות, מתקני תצוגה שונים, גרפיקה במידת הצורך עברה לבעלי המקצוע.
תקציב–
חשוב לנו לציין שהתקציב היה מוגדר מראש ולאורך כל הדרך ניתבנו אותו בצורה חכמה ומחושבנת, דבר שלא גרע כלל מהעיצוב אלא להפך החמיא לו יותר!
עכשיו מגיע השלב המרגש ביותר והוא שלב הביצוע, בו בעצם רואים איך החלום הופך למציאות… היום נשאר לנו רק לעבור ליד החנות וליהנות מהתוצאה!
אם גם אתם רוצים דירה מהחלומות או חנות מעוצבת שמושכת לקוחות,
תיצרו איתנו קשר ותגלו מה הזווית הייחודית שנביא עבורכם
קרדיטים:
תאורה: סופרלד 035177959
גרפיקה: מרגלית 0527154142
טפט: לרר טפטים 0522661866
ריצוף: קרמיקה אקספרס 0545300737
צילום: יעל רוט 0527146672
הפוסט בחסות הזירה – המקום לאדריכליות ומעצבות. כנסים מקצועיים, מפגשים, חיבור לאנשי מקצוע מומחים, נטוורקינג ועוד, כאן_הכל_קורה.
2 Responses
חנות מהממת!
מוכשרות : )
וואוו מושלם
אתם אלופות