האתר בהרצה, אנחנו יושבים על זה עכשיו...

'הנחתום מעיד על עיסתו?' או: איך יוצרים פרסום אמין שעובד?

מרים קטנוב

אם יש לך עסק, בודאי פרסמת פעם או פעמיים מודעה בעיתון.

האם המודעה עבדה? הביאה לקוחות? תלוי.

יצרת דף נחיתה. האם הוא השיג תוצאות? שוב תלוי.

במה זה תלוי?

בואי נבחן כמה פרמטרים שמשפיעים על מודעה:

1. העיצוב

2. המלל

3. ההנעה לפעולה

העיצוב

התחלתי דווקא עם העיצוב כי הוא יוצר את האווירה, הרגש שהמודעה יוצרת בי. וכידוע, אנשים קונים מהרגש. לא מהראש. השכל רק מאשר את הבחירה שהרגש עשה.

ישנם עיצובים ממותגים שנעשו ע”י משרדי פרסום, או ממתגת מקצועית. העיצוב משדר אמינות דרך בחירת הפונט – נקי, יציב וחדשני. דרך בחירת הויז'ואל – תמונה שמעוררת רגש.

המלל

המלל במודעה הוא קצר וקולע, ובדף נחיתה ארוך כאורך הגלות. בכתיבה יש לי כלל: less is more. כתבי פחות, דייקי יותר.

שימי לב לכתיבה שנוגעת ללב. כותרת שנוגעת בצורך ובכאב המרכזי, שתתפוס את תשומת הלב של מי שאת מכוונת אליו. לאחר מכן הציגי את הפתרון שלך, היי נלהבת ועשי ממנו WOW כי הוא באמת הולך לעזור לאנשים!

לאחר מכן פרטי את התועלות של המוצר, ולסיום התועלת המרכזית הכי שווה והכי גדולה שתצא ללקוח בעקבות רכישת המוצר (במילה אחת – ההבטחה).

זו תבנית לכתיבה על קצה המזלג.

ההנעה לפעולה

אלו האותיות הקטנות שנקראות גם ’מיקרו קופי’. כואב לי הלב לראות מודעה שווה, אבל לא ממש ברור מה צריך לעשות?! אל תתביישי לכתוב ברחל בתך הקטנה: שלחי לי במייל חוזר את המילים ’מעוניינת בפרטים’, או ’התקשרי עכשיו”. זה עובד!

ועכשיו לנושא שלנו,

איך מגבירים את האפקטיביות של המודעה?

כאן לא כדאי שהנחתום יעיד על עיסתו. מומלץ לשלב כל מה שיש לך: תמונות אמיתיות (עם תיאור קצר ומושך), משובים של לקוחות עם שם+טלפון+מקום+מגורים להגברת האמינות. סיפורים מתוך השטח. אם אין לך תמונות אז טפסים שהגשת או תמונה של המשרד שלך.

כך במקום לכתוב ”עם האיפור שלי תצאי הכי יפה” תכתבי ”לקבלת בוק תמונות לחצי כאן”. כך הלקוח עובר לשלב הבא, יוצר קשר שמגביר את האמון בך, עד שבעז”ה יקנה ויחזור וימליץ הלאה.

אם יש לך עוד רעיונות שעבדו לך, כתבי בתגובות למטה!

בהצלחה!

מרים

מרים קטנוב היא מאמנת ליזמות עסקית.

את מוזמנת להגיב למטה, או ישירות למייל של מרים: mk.imunim@gmail.com

רוצה לפרסם בחינם? למדריך 20 דרכים לפרסום בחינם לחצי כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוח חם

רוצה לקבל את כל הסודות של השפים ישירות למייל? הצטרפי לניוזלטר השבועי של הקמפוס הקולינרי – וקבלי בכל שבוע טיפים שווים, מתכונים מיוחדים והפתעות שתשמחי לא לפספס!! להצטרפות לחצי כאן >>>

עושה קניות לחורף? תרוויחי יותר עם עמוד הקופונים שלנו! 5% לקניית ספרים ביפה נוף, 10% בקינדר טויס, 5% במרקם – ליצירות ליום גשום, 10% באהבה קטנה ועוד!!! הכל בלחיצה פה >>>

אולי יעניין אותך גם?

בסטודיו שלנו

שיעור מספר 9 נשימות – ולמה הן קריטיות לשיקום

רבקה זילברמן

חצאית ירוקה מזארה

מתלבשת עם רותה

בגדים מקולקציית סתיו/ חורף תשפ"ה בפנים >>>

רותה

סיפורי יום יום

יש גם ימים כאלו…

הניה שוורץ

עיצוב פנים

מטבח סהרה: חומרים, צבעים והשראה לעיצוב אישי