האתר בהרצה, אנחנו יושבים על זה עכשיו...

הדרך המלאה לקליניקה מלאה ומשגשגת: כל הסודות למאמנים ומטפלים נחשפים

תמי שלזינגר

דיאגרמה של צמיחה

פנחס הורביץ, מלווה מאמנים ומטפלים לקליניקה מצליחה מגלה את כל הטריקים איך להפוך את השליחות שלכם לעסק מבוסס ויציב שמכניס בין 20,000 ל40,000 ש"ח כל חודש. עוסקים בתחום הנפש? אתם חייבים לקרוא את זה.

"למדתי את הקורסים המקצועיים ביותר, אבל היומן שלי ריק"/ "סיפרתי על עצמי לכל מי שרק יכולתי ושום דבר לא זז"— כמעט כל פסיכותרפיסט, מאמן אישי או יועץ מכירים את התחושות האלו. תחום הנפש הוא תחום של שליחות וכמעט כל מי שעוסק בו מגיע לשם ממקום של רצון עמוק לסייע ולעזור. וזו הסיבה, אם תרצו, שקשה לנו מאוד נושא השיווק, הפרסום והמכירות.

הנתונים מראים כי מעל ל80% מאלו שעוסקים בתחום הנפש לא מצליחים להשיג לקוחות, או מצליחים באופן חלקי לגמרי ויש לכך מספר סיבות. במבט ראשון, נראה שהשוק מוצף במטפלים רגשיים מסוגים שונים, עו"סים, פסיכולוגים, נלפיסטים יועצים חינוכיים למיניהם, קאוצ'רים ועוד, אז כמה מקום יש, לאחד שרק עכשיו סיים את הלימודים?

הסיבה השניה היא הבושה העמוקה מפרסום שלי עצמי, התחושה כאילו אני "מתגאה" "עף על עצמי" או במילים פשוטות נרקסיסט שמנסה לפרסם את עצמו. סיבות אלו ונוספות, גורמות לכך שרוב מוחלט של המטפלים לא עובדים בכלל או עובדים בצורה חלקית ממש.

הבעיה היותר גדולה היא, שגם רוב היועצים העסקיים לא באמת נותנים פתרון לתחום "השקעתי כבר עשרות אלפי שקלים בליוויים ותוכניות"/ "רכשתי קורסים של… וקורס דיגיטלי של…."/ "השקעתי עשרות אלפי שקלים בפרסום ושיווק, וכלום" הם משפטים שאני שומע על בסיס יומי, והרבה מזה נובע, כפי שכבר שציינתי, שרוב המטפלים/ מאמנים/ יועצים הינם אנשים הומניים אשר מאמינים בשליחות והשפעה וסולדים מביזנס וכסף. 

הסיבה השניה היא, שבשונה מעסקים אחרים, הפרסום הקלאסי כמעט ולא עובד אצלנו! מעטים האנשים שיגיעו לקליניקה בעקבות פרסום במקומון כזה או אחר. נדרשת כאן בניית אמון עמוקה ורצינית הרבה יותר.

התחום שלנו עובד אחרת. הדינמיקה שונה, השיחות מתנהלות אחרת, השיווק שונה: חלק דומה, אבל כל כך שונה. אז פליז, תעשו טובה לעצמכם ותפסיקו לשפוך כסף מיותר על פרסום ושיווק שלא עובדים אצלנו. כמובן, בשביל להצליח חייבים להשקיע כסף, אבל במקומות הנכונים. כי בעבודה חכמה, תחסוך עשרות אלפי שקלים של פרסום, ליווי עסקי ובניית משפכים מפרכים ותתחיל למלא את הקליניקה בהמון לקוחות ואת החשבון בנק בהמון כסף.

אז נעים מאוד, קוראים לי פנחס הורביץ, ואני לפני הכל מטפל רגשי. אני רוצה לספר לך איך הצלחתי למלא שלוש קליניקות משלי, בתוך שמונה חודשים.

לאחר שסיימתי את לימודי הטיפול שלי, ניסיתי להשיג לקוחות בכל דרך אפשרית שהכרתי וללא הצלחה. הצעתי לחברים לבוא לסטאז’ בחינם – אבל הם נפלו אחרי שבועיים, השקעתי במודעה מעוצבת בעיתון – קיבלתי שתי שיחות טלפון ושתי פגישות שכיסו בדיוק את עלות המודעה. דיברתי עם אנשי צוות במוסדות חינוך שיפנו אליי תלמידים – וגם כאן, כלום ושום דבר. חשבתי שאולי אין לי מספיק ניסיון, כי כולם מחפשים מטפל עם סיפורי הצלחה ואז נקלעתי ל”דילמת הביצה והתרנגולת”: כדי להציג סיפור הצלחה, אני צריך לקוח, אבל איך בדיוק משיגים את הלקוח הראשון? אז ניסיתי בכיוון אחר: אולי הכשרה נוספת תהפוך אותי למטפל המבוקש? לקחתי קורס נוסף וסיימתי אותו בהצלחה, ועדיין אותה תוצאה – קליניקה ריקה.

החלטתי להתייעץ עם מטפלים ותיקים. כולם אמרו לי שיש מלא לקוחות והמון אנשים צריכים אותי – “אז אל תתייאש, בסוף תצליח”, אבל לא ידעו לומר לי מה הדרך. כשבדקתי איך הם עשו את זה התברר שרובם היו אנשי חינוך מוכרים שהתקדמו לעולם הטיפול וכבר במהלך הלימודים היו לקוחות רבים שפשוט חיכו להתקבל אצלם בקליניקה. לי, לא היה רזומה עשיר בחינוך, אנשים הכירו אותי אולי, כאדם מוצלח, אבל לא כמטפל. הקהילה שלי לא גדולה, לא הכרתי אנשים שמקושרים למעלה שיוכלו לעזור לי, הייתי פשוט לבד. רק אני והחלום שלי, אני והשליחות שלי…כך דשדשתי מתוסכל, יודע שיש לי המון לתת לעולם, אבל אין לי למי.

ואז, רגע לפני שהתייאשתי, הבנתי שאני חייב לעשות משהו, לכאן או לשם. יצאתי למסע חיפושים עמוק ונוקב כדי לדעת איך באמת אפשר להביא לקוחות אליי לקליניקה וסוף סוף גיליתי את הסוד שבתוך כחודש הביא לי את הלקוח הראשון ואחריו עוד שלושה ומאז בסיסטם קבוע הלקוחות פשוט מגיעים ובתוך פחות משנה! הגעתי ל-3 קליניקות מלאות בירושלים, ב”ב ואשדוד עם מחירים גבוהים מהממוצע.

היום, לאחר שב”ה פיצחתי את השיטה, ולאחר מאות לקוחות מרוצים! אני מוביל עוסי”ם מטפלים ומאמנים מכל קצוות הקשת הטיפולי לקליניקות מלאות ומשגשגות באמצעות קורסים, קורסים דיגיטליים וליוויים אחד על אחד. כשהדבר שנמצא בראש מעייני זה לאפשר לאותם אנשים נפלאים למקסם את השליחות שלהם ולהרוויח המון כסף משליחות חייהם! לקוחות שלי הגיע לפריצות דרך מרשימות והצליחו ב”ה להגיע להמון לקוחות, לפעמים תוך ימים ספורים באמצעות תהליכים מדויקים ומזוקקים.

אין כאן קסם אלא מנגנון ברור שפיצחתי על הדרך, שעל פיו כל אחד יוכל למלא בעז”ה את הקליניקה, בכל כמות לקוחות שהוא יבחר. אני מזמין אתכם לצפות בקורס החינמי שהכנתי עבורכם "תודעה מפלדה" בו אגלה לכם איך כל מטפל, מאמן או יועץ יכול למלא את הקליניקה שלו במהירות, ובלי הוצאה של שקל מיותר על שיווק. 

מוזמנ/ת לצלול פנימה בלחיצה פה >>>

חוסמ/ת? תשלחי לנו מייל: PINCHASNLP@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוח חם

גם את רוצה למכור בסרט?

אולי יעניין אותך גם?

מתלבשת עם רותה

לפני לידה? עוד המלצות לבגדים בשבילך

רותה

הכותל המערבי

כותבת שירה

אחרי השבעה

יסכה שמש

פררו רושה

מתכונים מהסרטים

הצעה לשבת: פררו רושה. לצפיה >>>

שבי רגע

עצים בג'ונגל

ארוחה עסקית

להיות בעלת עסק זה לצמוח גבוה

מרים קטנוב

חומה

רצוף אהבה

הרגע שבו צרחתי.

בתיה