פנחס הורביץ, מלווה מאמנים ומטפלים לקליניקה מצליחה מגלה את כל הטריקים איך להפוך את השליחות שלכם לעסק מבוסס ויציב שמכניס בין 20,000 ל40,000 ש"ח כל חודש.
עוסקים בתחום הנפש? אתם חייבים לקרוא את זה.
"למדתי את הקורסים המקצועיים ביותר, אבל היומן שלי ריק"
"סיפרתי על עצמי לכל מי שרק יכולתי ושום דבר לא זז"
כמעט כל פסיכותרפיסט, מאמן אישי או יועץ מכירים את התחושות האלו. תחום הנפש הוא תחום של שליחות וכמעט כל מי שעוסק בו מגיע לשם ממקום של רצון עמוק לסייע ולעזור. וזו הסיבה, אם תרצו, שקשה לנו מאוד נושא השיווק, הפרסום והמכירות.
הנתונים מראים כי מעל ל80% מאלו שעוסקים בתחום הנפש לא מצליחים להשיג לקוחות, או מצליחים באופן חלקי לגמרי ויש לכך מספר סיבות. במבט ראשון, נראה שהשוק מוצף במטפלים רגשיים מסוגים שונים, עו"סים פסיכולוגים, אנלפיסטים, יועצים חינוכיים למיניהם, קאוצ'רים ועוד, אז כמה מקום יש, לאחד שרק עכשיו סיים את הלימודים?
הסיבה השנייה היא הבושה העמוקה מפרסום שלי עצמי, התחושה כאילו אני "מתגאה"/"עף על עצמי", תחושה נרקיסיסטית מביכה…. סיבות אלו ונוספות, גורמות לכך שרוב מוחלט של המטפלים לא עובדים בכלל או עובדים בצורה חלקית ממש.
הבעיה היותר גדולה היא, שגם רוב היועצים העסקיים לא באמת נותנים פתרון לתחום.
"השקעתי כבר עשרות אלפי שקלים בליוויים ותוכניות", "רכשתי קורסים של… וקורס דיגיטלי של….", "השקעתי עשרות אלפי שקלים בפרסום ושיווק, וכלום" הם משפטים שאני שומע על בסיס יומי. בנוסף – רוב המטפלים / מאמנים / יועצים הינם אנשים הומניים אשר מאמינים בשליחות והשפעה וסולדים מביזנס וכסף.
אבל הבעיה העיקרית היא שבשונה מעסקים אחרים, הפרסום הקלאסי כמעט ולא עובד אצלנו! מעטים האנשים שיגיעו לקליניקה בעקבות פרסום במקומון כזה או אחר. נדרשת כאן בניית אמון עמוקה ורצינית הרבה יותר.
התחום שלנו עובד אחרת. הדינמיקה שונה, השיחות מתנהלות אחרת, השיווק שונה: חלק דומה, אבל כל כך שונה. אז פליז, תעשו טובה לעצמכם ותפסיקו לשפוך כסף מיותר על פרסום ושיווק שלא עובדים אצלנו. כמובן, בשביל להצליח חייבים להשקיע כסף, אבל במקומות הנכונים. כי בעבודה חכמה, תחסכו עשרות אלפי שקלים של פרסום, ליווי עסקי ובניית משפכים מפרכים ותתחילו למלא את הקליניקה בהמון לקוחות ואת החשבון בנק בהמון כסף בע"ה.
אבל רגע, עדיין לא הצגתי את עצמי…
נעים מאוד : ) קוראים לי פנחס הורביץ, ואני קודם כל מטפל רגשי בעצמי.
מה שאני רוצה לספר לך, זה איך הצלחתי למלא שלוש קליניקות משלי, בתוך שמונה חודשים!
לאחר שסיימתי את לימודי ה-NLP, הטראנס הטיפולי והסוגסטיה, ניסיתי להשיג לקוחות בכל דרך אפשרית שהכרתי וללא הצלחה. הצעתי לחברים לבוא לסטאז’ בחינם – אבל הם נפלו אחרי שבועיים, השקעתי במודעה מעוצבת בעיתון – קיבלתי שתי שיחות טלפון ושתי פגישות שכיסו בדיוק את עלות המודעה. דיברתי עם אנשי צוות במוסדות חינוך שיפנו אליי תלמידים – וגם כאן, כלום ושום דבר. חשבתי שאולי אין לי מספיק ניסיון, כי כולם מחפשים מטפל עם סיפורי הצלחה ואז נקלעתי ל”דילמת הביצה והתרנגולת”: כדי להציג סיפור הצלחה, אני צריך לקוח, אבל איך בדיוק משיגים את הלקוח הראשון? אז ניסיתי בכיוון אחר: אולי הכשרה נוספת תהפוך אותי למטפל המבוקש, לקחתי קורס נוסף וסיימתי אותו בהצלחה, ועדיין אותה תוצאה – קליניקה ריקה.
החלטתי להתייעץ עם מטפלים ותיקים. כולם אמרו לי שיש מלא לקוחות והמון אנשים צריכים אותי – “אז אל תתייאש בסוף תצליח”, אבל הם לא ידעו לומר לי מה הדרך. כשבדקתי איך הם עשו את זה התברר שרובם היו אנשי חינוך מוכרים שהתקדמו לעולם הטיפול, וכבר במהלך הלימודים היו לקוחות רבים שפשוט חיכו להתקבל אצלם בקליניקה. לי, לא היה רזומה עשיר בחינוך, אנשים הכירו אותי אולי כאדם מוצלח, אבל לא כמטפל. הקהילה שלי לא גדולה, לא הכרתי אנשים שמקושרים למעלה שיוכלו לעזור לי, הייתי פשוט לבד. רק אני והחלום שלי, אני והשליחות שלי…
כך דשדשתי מתוסכל, יודע שיש לי המון לתת לעולם, אבל אין לי למי….
ואז, רגע לפני שהתייאשתי, הבנתי שאני חייב לעשות משהו, לכאן או לשם. יצאתי למסע חיפושים עמוק ונוקב כדי לדעת איך באמת אפשר להביא לקוחות אליי לקליניקה וסוף סוף גיליתי את הסוד שבתוך כחודש הביא לי את הלקוח הראשון ואחריו עוד שלושה, ומאז בסיסטם קבוע הלקוחות פשוט מגיעים ובתוך פחות משנה (!!) הגעתי ל-3 קליניקות מלאות בירושלים, ב”ב ואשדוד עם מחירים גבוהים מהממוצע.
היום, לאחר שב”ה פיצחתי את השיטה, ולאחר מאות לקוחות מרוצים! אני מוביל עו"סים, מטפלים ומאמנים מכל קצוות הקשת הטיפולי לקליניקות מלאות ומשגשגות באמצעות קורסים, קורסים דיגיטליים וליווי של אחד על אחד, כשהדבר שנמצא בראש מעייני זה לאפשר לאותם אנשים נפלאים למקסם את השליחות שלהם ולהרוויח המון כסף משליחות חייהם! לקוחות שלי הגיע לפריצות דרך מרשימות והצליחו ב”ה להגיע להמון לקוחות, לפעמים תוך ימים ספורים באמצעות תהליכים מדויקים ומזוקקים.
אין כאן קסם אלא מנגנון ברור שפיצחתי, על הדרך של כל אחד למלא בעז”ה את הקליניקה, בכל כמות לקוחות שהוא יבחר.
רוצה תרגיל קטן שיעזור לך כבר עכשיו?
עני לעצמך על שלוש השאלות הבאות:
✔ מי בדיוק הלקוח שאני רוצה למשוך? (רמז: זה לא "כולם")
✔ מה בדיוק הבעיה שאני פותר/ת לו? (אם את/ה לא יכול/ה להסביר את זה במשפט אחד – הוא לא יבין למה הוא צריך אותך).
✔ איך הלקוח ירגיש אחרי הטיפול? (אם זה נשמע מעורפל, הוא יפחד לשלם)
אם קשה לך לענות על זה בצורה חדה וברורה –
את/ה עדיין לא מדברת בשפה שהלקוחות שלך מבינים.
ובדיוק את זה אנחנו הולכים לפתור ביומיים של עבודה ממוקדת.
רוצה שנבנה לך מפה מסודרת לקליניקה שלך?
בעוד ימים ספורים,
אנחנו נפגשים ליומיים מלאים בזום,
ובונים לך מפה אישית לקליניקה משגשגת.
✔ איך לגרום לאנשים להבין שהם צריכים אותך – ולא את המתחרים שלך.
✔ איך למגנט לקוחות בלי לרדוף אחריהם.
✔ איך לתמחר נכון בלי פחד ובלי להתפשר.
✔ איך להפוך שיחות התלבטות לסגירות קלות.
הסמינר הזה זה לא "עוד" הרצאה.
זה לא עוד ערב של "מוטיבציה" שתחלוף תוך יומיים.
זו עבודה פרקטית.,
זו מערכת מסודרת,
זה ליישם תוך כדי – ולהתחיל לראות תוצאות.
תאריכים:
יום ראשון ושני,
ט'-י' אדר (9-10 במרץ)
19:00-22:00
ואת/ה לא מגיע/ה בידיים ריקות –
אני שולח לך חבילה ממותגת עד הבית.
✔ מחברת עבודה מסודרת
✔ עט
✔ חומרים מובנים
✔ כל מה שאת/ה צריכ/ה כדי ליישם מיד
✔ מפה מקיפה צעד אחד צעד עד להצלחה שלך!
✔ ואפילו ערכת קפה קטנה, כדי שתוכלי להיות בפוקוס מלא : )
אם את מחכה שמשהו ישתנה – זה לא יקרה מעצמו.
אם את בונה את המפה שלך – את יוצרת את השינוי!
מחכים לך : )
תגובה אחת
משהי מכירה?